Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Dzikie żądze - 8 . 2 - Desperaci - 7 3 - Sekrety miłości - 7 4 - Henry - portret seryjnego mordercy - 7 . 5 - Dziewczyna gangstera - 6 . 6 - Dłużnik - 5 . 7 - Hodowla - 3 .